miércoles, 11 de marzo de 2009

Introducció

El meu treball de recerca tractarà dels embarassos no desitjats.
Els motius que tinc per fer-ho es la curiositat d'haver-ne sentit parlar a programes de televisió, i perquè es un tema que m'interessa bastant.
Els objectius que tinc jo en aquest treball de recerca son:
  • Quantes adolescents es queden embaraçades a l'adolescencia ( 14-18 anys)?
  • Perquè no s'utilitzen anticonceptius?
  • Els abortaments
  • Es una manera de perdre l'adolescencia?

La meva part practica seria anar a un centre de planificació familiar a informar-me'n, fer enquestes i m'agradaria fer mes coses, però aquesta part encara no la tinc massa clara.

El que jo sé del tema es que moltes adolescents es queden embarassades molt joves i que d'alguna manera això moltes vegades les noies hagin de deixar d'estudiar, no a totes els hi deixen avortar, i si les deixen es molt car.
Sé que s'hi queden embaraçades per no posar-hi mètodes


Doncs així tinc plantejat el meu treball de recerca.

1 comentario:

  1. Hola, Patrícia!

    Veig que dius que la part d'informar-te en un centre de planificació familiar no la tens massa clara. Per què?

    Podries fer un primer pas que és acostar-te a la infermera que ve al centre. Mira els dies i horaris a la porta d'on ens reunim amb els pares/mares, al costat del cap d'estudis.

    ResponderEliminar